Vekoma annonce au passage le modèle du coaster, le Switchback Coaster :
Jungle Rush First look! This morning, Dreamworlds director of operations, Michelle Erasmus appeared on channel 7’s Sunrise program to give an exclusive sneak peak at the new Jungle Rush ride. Michelle revealed that guests who ride Jungle Rush will be able to select a forward or rear facing ride. It had also been previously reported that the roller coaster carriages were going to be themed as a mine cart (like Eureka Mine Ride), however Sunrise also shared an exclusive look of the ride vehicles, which has revealed that the vehicles are themed as Jeeps, which is what the parks official concept art has shown.
Comme sur les rendus que j'ai postés plus haut je suppose, mais ça paraît pas hyper bien parti en effet.Je ne sais pas comment ils comptent s'y prendre pour donner du relief à cette construction, mais ça me paraît mal embarqué...
haha oui c'est sur - puis bon une jeep sale avec des stickers c'est pas non plus inédit comme idée :DÇa reste aussi dans la « même thématique » et puis je pense pas que Dreamworld cherche à concurrencer Mahuka vu la distance entre les deux parcs… mais bon on peut laisser le bénéfice du doute :)