ryukN a dit:"Divertical... WOW! Exceeded all expectations! Redefines what a "water coaster" is! GREAT RIDE!!!"
Hum... Ils en font peut-être un peu (beaucoup?) trop.
ryukN a dit:"Divertical... WOW! Exceeded all expectations! Redefines what a "water coaster" is! GREAT RIDE!!!"
C'est surement pour booster un peu le train, mais la il n'en a pas vraiment besoin, du moins pas d'une si grande zone.jujugf38 a dit:Et d'ailleurs elle sert à quoi cette zonede freinde pneu?
Tee-Bow1731 a dit:Bonjour les lèches bottes.
I don't know why some of you Italian roller coaster nerds are being so obnoxiously negative about this ride. Already had to delete and ban about 10 stupid people off our Facebook page. If you were expecting it to be iSpeed or Katun, you're a huge idiot. But as a family ride, and a water coaster, it's FANTASTIC!!! It's better than any of the Mack water coasters and certainly better than any ride of its type in America. It's also a much needed attraction at a park where it's 100 degrees most of the summer. They were cranking out boats and running great capacity. So those of you being so negative, shut up. Had no idea so many Italian coaster geeks were so rude and obnoxious.
Divertical is more than a "Pilgrims Plunge" splashdown, it serves as a true "water coaster" and easily the best one in the world. It's also "family friendly" with a 130cm height restriction, and it keeps you cool on very hot days at the park!
Spacecoaster a dit:On dit que l'argent ne fait pas le bonheur m'enfin bon dans ce cas précis...
gaga_lefou a dit:Alors moi d'aprés mon avis de Youtube Rider, j'ai bien l'impression que ca a l'air fun, bonne sensation de vitesse dans cette drop, aprés ca reste un Water Ride...avec un Splash qui mouille ( ce n'est pas Niagara c'est sur )
gaga_lefou a dit:Ils ont l'air de prendre leur pied là dessus:
- dans le canal qui mène au lift, plein de vague les trempent " my pants its completely wet "
- dans la drop ca cris evidemment et c'est clairement "Awesome " jusqu'au splash qui a l'air de mouiller vue la camera...