European Amusement Show 2008 à Nice

J'ai eu mon planning et je ne travail pas le 23 et 24 Janvier donc si quelqun veut bien m'accompagner, ca tombe un mardi et mercredi.

Le salon se situera sur le champ ou a lui habituellement la Foire de Nice. Les nicois, Fran ? Jerem ? Vous faites quoi le 22 et 23 ?

Sinon j'irais tout seul même si je ne sais pas si je vais pouvoir y acceder !

Fran a dit:
moi aussi j' y serai. Ça va être cool. Prenez ou inventez des cartes de visite. Ça aide. Gaga et Jerem, donnez moi vos numéros de mobile en MP. Comme ça on pourra se mettre d'accord.

Et ou c'est qu'on les trouve les cartes de visites ??  :-D

On peut toujours imprimer le Logo CW avec l'adresse internet et l'accrocher avec un bout de ficelle autour du cou ...ca peu peut-etre marcher !

Tenez, l'EAS vient de me répondre :

Greetings!

Thank you for registering for media credentials for the European Attractions Show (EAS) 2008 Nice, Europe’s premier tradeshow and conference for the theme park and attractions industry. We are happy to inform you that your application for press credentials has been approved. We look forward to seeing you in Nice, France!

Please remember that the pres pass policy for EAS stipulates that media credentials are intended for full time media personnel working on assignment.  Examples of qualified media are listed below:

Newspapers/Magazines/Internet Media
Publisher, Reporter, Editor, Photographer, Writer, Webmaster
Radio Stations
Owner, Program Director, General Manager, News Reporter, News Director, On-Air Personnel, Assistant News Director, Producers
Television Stations
Owner, News Reporter, General Manager, Producer (Non-advertising), News Director, On-Air Personnel, Assistant News Director, Field producer, Program Director, Videographer, Assignment Editor, Production (Non-advertising)

Media credentials may be revoked at anytime if the holder does not fall within one of these categories or comply with EAS media policies.

Media Pass Procedures:
Qualified media personnel will be issued their credentials on-site in the EAS Press Office on Level 1 at the Acropolis Palais des Congres and Expositions in Nice, France. Please have ready a business card or letter on station/publication letterhead confirming job title, media outlet (if freelance please include assignment), in addition to photo identification.

If you are planning to record video footage on the show floor, please let the EAS Press Office know.

The hours of operation for the EAS Press Office are:
Wednesday, 23 January: 09.30 to 18.00
Thursday, 24 January: 09.30 to 18.00
Friday, 25 January: 09.30 to 15.00

Additionally, visit the EAS Website (http://eas2006.expoplanner.com/) as soon as possible to make your hotel arrangements. Please note: EAS cannot provide transportation or accommodations. 

For more information and show updates, visit http://eas2006.expoplanner.com/pressroom.asp
For additional assistance or attractions industry information contact the press office at +1/ 703-299-5127 or by email: dmandt@euroas.com. 

Kind regards,

EAS 2008 Press Office Team

PS : je t'envoie nom et prénom par MP

N'oublie pas de mettre l'adresse internet du site  :wink:

Florian, BenJ, serait-il possible d'avoir un logo avec une adresse internet en dessous tout beau tout jolie ?

Parceque la bannière CW est trop large je pense et le logo il n'y a pas l'adresse ...

Enfin ca ferais peut-etre plus pro  :wink:

En tout cas sur l'email de Jerem, si j'ai bien compris:

Please remember that the pres pass policy for EAS stipulates that media credentials are intended for full time media personnel working on assignment.  Examples of qualified media are listed below:

Newspapers/Magazines/Internet Media
Publisher, Reporter, Editor, Photographer, Writer, Webmaster
Radio Stations
Owner, Program Director, General Manager, News Reporter, News Director, On-Air Personnel, Assistant News Director, Producers
Television Stations
Owner, News Reporter, General Manager, Producer (Non-advertising), News Director, On-Air Personnel, Assistant News Director, Field producer, Program Director, Videographer, Assignment Editor, Production (Non-advertising)

Par contre, il parle d'un Press Pass ?  :idiot:

Le 24 c'est quel jour ?

En tout cas...Si j'arrive a y aller ( parce que ma mere c'est pas son truc... ) y'aura surement mes parents ou des amis...

Vers quel heure ??

Quelqu'un ne pourrait-il pas prendre des photos, des notes, et n'hésitez pas à aller vers les constructeurs !

Vous pourriez donner suite à votre visite en écrivant un petit (mais intéressant) reportage  :wink:

Si un de vous pouvez me contacter par msn, j'ai quelques choses à vous demander.

Euh...Je suis aller voir sur le site...Il semblerai que ce soit du 24 au 26 Janvier et non du 22 au 24 Janvier... ^_^

Site : http://www.nice-acropolis.com/html_fr/03/detail_actu.php?type=&retour=programme&id=1544