Luc70r a dit:Ça peut, mais étant donné Les concept avec le canon! Je supposerais bien que le launch entouré en vert soit la sortie du canon, et du coup les supports qui sont au bout des pointillés seraient pour la structure de ce canon. C’est comme ça que j’imagine le truc
On this really unique ride, riders are comfortably and safely harnessed in a prone position. Riders start in a sit-down position and are transported sideways to a dark ride section. They are immersed in a story to save the world using their flying super powers. Prepared to get launched, the track and seats are turns 90 degrees creating a smooth transformation from dark ride to flying coaster from where the flight begins and riders experience inversions, air time moments, near miss moments and a lot more. With their arms stretched out, face down and parallel to the track, this is as close as it gets to flying like superman!
aqwnji a dit:Ils nous gratifient tout de même sur leur site d'un splendide "PROUD OF THE PAST"
stephane75 a dit:Vous ne vous appelez peut etre pas, mais il y a de cela quelques annees, lo[/size]rs de ma visite Unive[/size]rsal Singapo[/size]r, j'avait p[/size]redis une [/size]renaissance de Vekoma ap[/size]res avoi[/size]r teste battle sheep galatica... et je [/size]reste confiant dans le futu[/size]r a la vue des deni[/size]rees c[/size]reations.